задача
Технічна розробка сайту та синхронізація з CRM мережі оффлайн-магазинів клієнта.
Обов'язкова вимога: дизайн, юзабіліті, основні процеси взаємодії з відвідувачем повинні максимально відповідати стилю та рівню британської версії сайту KAREN MILLEN.
Цілі:
1. Зробити зручний, представницький інтернет-магазин для якісної онлайн-презентації бренду в Україні
2. Підвищити рівень продажів Karen Millen Україна
3. Отримати нових клієнтів в тих містах, де немає оффлайн-магазинів KAREN MILLEN.
вирішення
Відомий, зрозумілий та звичний інтернет-магазин як для відвідувача, знайомого з KAREN MILLEN, так та для гостя, тільки відкриває для себе британський бренд жіночого одягу.

Великі зображення дають можливість відвідувачеві зосередитися на продукції, не помічаючи елементи інтерфейсу.

Різноманітність та якість подань продукції відповідає високим вимогам цільової аудиторії.

Для реалізації всіх вимог, технічна команда інтегрувала ряд API:
- MailChimp
- Нова Пошта
- Liqpay
- 1С



Для оптимізації роботи з сайтом, була розроблена спеціальна адмін панель з набором індивідуальних можливостей.


відвідати веб-сайт
karenmillen.ua